niedziela, 6 stycznia 2013

Buraczki z jabłkiem.

Składniki:

5 -6 średnich buraczków
2 kortlandy
sól
pieprz
cukier
łyżka oliwy 
sok z cytryny

Przygotowanie:

Wyszorowane buraczki zalałam zimną wodą i ugotowałam do miękkości. Po ugotowaniu buraczki na chwilkę zalewam bardzo zimną wodą, wtedy buraczana skórka łatwo schodzi sama. Buraczki starłam na dużych oczkach na tarce do garnuszka, dodałam starte jabłka, również na dużych oczkach, oliwę oraz przyprawy i całość chwilkę poddusiłam na małym ogniu. Takie buraczki lubię bardzo podawane na ciepło. 

Smacznego :).




9 komentarzy:

  1. Uwielbiam buraczki, ja dodaję także cebulę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie tak robię buraczki, uwielbiam
    choć na zimno tez nam smakują!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie buraczki to ulubiony dodatek do obiadu mojej córki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buraczki w różnej postaci już jadłam, ale takich jeszcze nie próbowałam, wyglądają zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor tych buraczków! ; )
    Fajne przepisy i chyba będę tu częściej zaglądać.
    ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kolor tych buraczków!
    chyba będę tu częściej zaglądać. ; )

    OdpowiedzUsuń