sobota, 12 stycznia 2013

Penne i kolorowe krewetki.

Składniki:

krewetki tygrysie ok. 20 sztuk
1 ząbek czosnku
przyprawa orientalna
sól
mieszanka mrożonych warzyw na patelnię
makaron penne 
oliwa

Przygotowanie:

Makaron penne ugotowałam al dente.

Na rozgrzanej oliwie w woku lekko podsmażyłam przeciśnięty ząbek czosnku, dodałam krewetki i smażyłam, aż stały się lekko chrupiące. Przełożyłam na talerz. Na wok wrzuciłam mieszankę warzyw zmrożonych i smażyłam ok. 8 minut. Po tym czasie wrzuciłam ponownie krewetki, przyprawiłam przyprawą orientalną oraz solą i całość wymieszałam. Od razu podawałam na makaronie penne posypane świeżą natką pietruszki.  Smacznego :).








5 komentarzy:

  1. moi domownicy bardzo lubią takie dania z krewetkami:) na pewno by im smakowało!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam krewetki, dawno ich jakoś nie jadłam, przypomniałaś mi;)))))
    no i fajne, proste połączenie z makaronem, zawsze się sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc za krewetkami nie przepadam, ale u Ciebie ten makaron z krewetkami wygląda apetycznie, kolorowo i baaardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę się kiedyś odważyć żeby je spróbować u Ciebie wyglądają apetycznie;)

    OdpowiedzUsuń