środa, 23 stycznia 2013

Herbatka zimowa rozgrzewająca.


Składniki:

500 ml mocnej czarnej herbaty
6 - 7 cm świeżego imbiru
2 łyżki miodu
4 - 6 łyżek syropu z płatków róży
2 - 3 grube plastry cytryny
2 - 3 grube plastry pomarańczy
kilka goździków
1 łyżka cukru brązowego wymieszanego z cynamonem
1 łyżka płatków migdałowych

Przygotowanie:

W większym dzbanku zaparzyłam mocną herbatę. Dodałam plasterki cytryny i pomarańczy, starty na tarce na drobnych oczkach imbir, płatki migdałowe oraz goździki. Dodałam cukier z cynamonem, a po chwili gdy herbatka lekko przestygła dodałam syrop z płatków róży oraz miód. Wymieszałam i gotowe. W zimową mroźną pogodę taka herbatka postawi na nogi każdego :).



7 komentarzy:

  1. Świetna, też robię sobie czasem podobną - jest naprawdę pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi tak zimno, poproszę kubeczek:-)!

    OdpowiedzUsuń
  3. mhmmm, smak genialny zapewne, ale zapach...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie herbatki:) Zaraz zabieram się do zrobienia rozgrzewającej herbatki, skorzystam z Tw propozycji!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam herbatę o korzenno-owocowym aromacie...

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam taką herbatkę zimową porą :)

    OdpowiedzUsuń