piątek, 11 stycznia 2013

Jajko w pomidorze Kingi Paruzel.


Nie, nie, nie jestem na diecie, nie potrzebuję jej hihi. Spodobał mi się pomysł na blogu Ale Babki ( kilk ) i zrobiłam. Troszkę ciut za mocno je podpiekłam, pierwszy raz to nie miałam wyczucia ( na wierzchu było posypane słodką papryką, stąd ten kolor ). W środku jajo nie było ścięte i muszę wam powiedzieć, że takie śniadanie jest Bardzoooo Dobre :)).

składniki:

1 pomidor malinowy
1 jajko
sól 
pieprz
słodka papryka
listki świeżej bazylii

Pomidora umyłam, odcięłam górną część i wydrążyłam środek. W pomidorową miseczkę włożyłam pokrojone listki bazylii  i wbiłam jajko. Posypałam solą, pieprzem i słodką papryką. Włożyłam do nagrzanego piekarnika 180 stopni na 20 minut. Śniadanie gotowe :))





 
 







70 komentarzy:

  1. nieważne, że podpiekłaś...ważne, że wyszło!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczne i nietuzinkowe danie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe to jajko!; A jak ładnie całość wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jadłam takiego jajka, ale pewno jest pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszne i szybkie śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. to dla mnie nowość- myślę, że by mi posmakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł na inne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. narobiłaś mi smaku, muszę sprobować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie śniadanko z chęcią bym zjadła. Pięknie się prezentuje i to nic, że lekko podpieczone!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to śniadanie idealne :)
    Uwielbiam jajo w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszne i całkiem proste w wykonaniu, takie śniadania lubię!

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy pomysł na smaczne śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo smacznie musi być, wszystko co lubię:)
    Udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  14. Pychota, muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno rozpływa się w ustach, zjadłabym nawet teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię jajka, a u Ciebie znalazłam fajny sposób na urozmaicenie. Spróbuję na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie ciekawe śniadanie..Prosto a inaczej.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Robiłam podobne z grilla super są takie jajka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie to świetne śniadanie. Ja jednak poczekam na pyszne polne pomidory.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jajo ! :):) w sam raz na moje śniadanie ...
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  21. też mi się to jajko od razu spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jajko podane inaczej:) świetny pomysł, muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja tam lubię takie podpieczone - chrupiące i moim zdaniem jest idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. oooooooooooo super:) dzięki że spróbowałaś:) cieszę się że Ci smakowało:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo :) też zrobiłam, ale z własnego przepisu ;) ale ta propozycja Kingi też mi się bardzo podoba! Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za wizytę i radę, postaram się zmienić tą czczionkę :)))
    Świetne jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny i bardzo prosty pomysł. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  28. też lubię przepisy Kingi Paruzel ;)
    wygląda smakowicie!
    fajnie tu
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. W pomidorze nie robię...mam uraz do tego połączenia. Jak byłam mała mama namiętnie mnie pasła jajecznicą z pomidorami...do dziś na samą myśl mnie cofa:P
    Ale za to w krążkach paprykowych robię i jem bardzo chętnie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. nie jadłam jeszcze jajka w pomidorze :) brzmi pysznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe! Musi świetnie smakować, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Smakuje rewelacyjnie :) takie śniadania lubię bardzo, proste ale urozmaicone - inne od zwykłych kanapek!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ula świetna propozycja na śniadanko. Z pewnością wypróbuję.

    Pozdrawiam,
    Małgosia
    http://qchenne-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Całkiem inne spojrzenie na...śniadanie ;)
    Pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawy przepis, do szybkiego wypróbowania1

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja robiłam jakiś czas temu. córka podpowiedziała. Świetne.

    OdpowiedzUsuń
  37. Pyszne i proste w wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo apetyczne, mąż będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie proste, a musi smakować nieziemsko :) !

    OdpowiedzUsuń
  40. Te proste dania są najlepsze,ekstra pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy pomysł - muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też ten przepis wypróbuję :) NIe mam innego wyjścia, lubię pomidory z nadzieniem :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  43. prezentuje się świetnie:)pozdrawiam martawkuchni.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. rewelacja! wygląda naprawdę obłędnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobry pomysł. Ja jestem na diecie od zawsze to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ostatnio korzystałam z twojego przepisu:) smakuje fantastycznie:) polecam:) http://martawkuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wpadam do Ciebie na takie pyszne śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne i przede wszystkim szybkie śniadanko

    OdpowiedzUsuń
  49. Wygląda bosko musze sprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  50. Będę musiała kiedyś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  51. super wygląda, mam wszystko co potrzeba, dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wygląda smakowicie :) Uwielbiam Kingę ;) !

    OdpowiedzUsuń