wtorek, 1 stycznia 2013

Pyszne śniadanko!


składniki:

ugotowany ryż
duszone jabłko ( mus )
orzechy włoskie
migdały w płatkach
suszone śliwki kalifornijskie
słodka śmietanka 30 %
cukier z wanilią i trochę kardamonu 

przygotowanie:

ryż ugotowałam na sypko. Na wyłożoną porcję ciepłego ryżu położyłam dwie łyżki musu jabłkowego ( ja użyłam przygotowanego wcześniej ze słoiczka, który zrobiłam jesienią z antonówek ), posypałam pokrojonymi orzechami, płatkami migdałów, dodałam pokrojone śliwki, cukier z wanilią i kardamon i całość polałam słodką śmietanką. Pycha!



9 komentarzy:

  1. fajnie wygląda i pewnie świetnie smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne :) I jakie zdrowe :) Dobry początek Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie pyszne!;) Dobrego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszne i bardzo pożywne śniadanko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie muszę taki zrobić :) dawno nie jadłam na słodko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po takim sniadanku, dzień musiał być bardzo optymistyczny!!!
    W Nowym Roku tylko takich Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń