piątek, 28 grudnia 2012

Testowanie prezentu od Mikołaja :))


Mikołaj w tym roku był bardzo hojny i pod choinką czekał na mnie  również prezent kulinarny :). Gdy rozpakowałam wielkie pudełko zobaczyłam dwie patelnie: wok i patelnię grillową :). 


Radość była ogromna, bo bardzo lubię nowe gadżety do kuchni :). Dzisiaj zrobiliśmy danie testowe na patelni grillowej. Ponieważ nie jadamy mięsa, a w domu akurat z ryb  był tylko  łosoś padło na łososia.

Kawałek  łososia  posypanego solą, pieprzem i wysmarowanego oliwą z oliwek  ułożyłam na dobrze rozgrzanej patelni grillowej i grillowałam z każdej strony, aż mięso było wysmażone.  

Grillowany łosoś był miękki w środku i lekko chrupiący z zewnątrz. Skropiony sokiem z cytryny, z ryżem i kiełkami smakował bardzo :).







Polecam patelnię grillową Tefal. To bardzo fajna rzecz i warto taką w kuchni mieć :).



7 komentarzy:

  1. widzę, że miałyśmy identycznego Mikołaja. U mnie pod choinką też była patelnia grillowa. Będę ją testować w niedziele

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent;) widzę, że w tym roku Mikołaj miał jakiś szczególny urodzaj na patelnie...;) 6 grudnia dostałam cermiczną - rewelacyjna! Miłego testowania życzę, bo to najprzyjemniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko,mam trzy woki.Bo kocham wyjątkowo kuchnię chińską i moi bliscy zadbali o to abym miała na czym im gotować przysmaki chińskie,wiec wiem jaka jesteś zadowolona.Dzisiaj kupiłam czarny sos chiński i właśnie myślę,co przygotować.Więc jak coś zrobię to dam Ci znać abyś mogła wypróbować swój wook.Proszę,zajrzyj skoro nie jesz mięsa na mój przepis na dorsza po chińsku i zrób go.Niesamowity smak:))Ja jadłam go w restauracji Moon w Gdyni i zawsze chciałam nauczyć się sama go przygotowywać.Taki był dobry.Metodą prób i błędów,nauczyłam się...jest boski,więc polecam.`

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobną grillówkę i jestem z niej baaardzo zadowolona :) Powodzenia w smażeniu! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A do mnie ten Mikołaj nie trafił:( Powodzenia w testowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. och, zazdroszczę patelni;)
    czekam na jakąś super propozycję;)

    OdpowiedzUsuń