poniedziałek, 14 stycznia 2013

Tostowe muffiny z jajkiem na śniadanie.



Pomysł od Beatki (klik).

Składniki:

pieczywo tostowe pszenne
pomidorki koktajlowe
żółty ser
mozzarella
listki świeżej bazylii i świeżego oregano
sól
pieprz
słodka papryka
małe jajka lub jajka przepiórcze
świeży szczypiorek

Przygotowanie:

Piekarnik rozgrzałam do 180 stopni. W formie muffinowej umieściłam posmarowane wcześniej kromki tostowego pieczywa. Dowolnie od ochoty na każdą kromkę wkładałam ulubione składniki. Ponieważ nie jadamy mięsa położyłam  świeże zioła, pokrojone kawałki pomidorków i ulubione sery. Można dodać pieczarki, oliwki, suszone pomidory, wędzonego łososia itp. Na wierz delikatnie wybiłam jajko, dodałam przyprawy i wstawiłam na 15 minut do momentu ścięcia białka do piekarnika. 
Po upieczeniu na wierzchu posypałam posiekanym świeżym szczypiorkiem. 


Smacznego :).

4 komentarze:

  1. Uleńko,już pisałam u siebie ale powtórzę u Ciebie,bardzo,bardzo cieszę się,że wypróbowałaś mój przepis.Mam nadzieję,że będziesz często przygotowywać tę przekąskę,bo jest smaczna a do tego zdolna z Ciebie jest kucharka,więc pewnie często będziesz zmieniać składniki tak jak teraz.Wypróbuję Twój skład,przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ apetycznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd Ty te wszystkie pomysły bierzesz? Fajna sprawa z tymi tostami!

    OdpowiedzUsuń
  4. smakuje równie apetycznie, jak wygląda :) inspirację pozwoliłam sobie zamieścić też też tu - http://daniszka.blogspot.dk/, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń