poniedziałek, 7 stycznia 2013

Expresowa zdrowa pomidorowa.



1 puszka pomidorów całych Pudliszki
1 kostka rosołowa wegetariańska
śmietana do zupy 18 %
masło ( wg uznania ilość )
300 ml wody
sól
pieprz
cukier
świeża bazylia, oregano i drobny szczypiorek

Kostkę rosołową zagotowałam w wodzie, dodałam pomidory zmiksowane  blenderem i masło. Całość chwilkę pogotowałam i doprawiłam do smaku solą, pieprzem i odrobiną cukru. Gdy zupka zgęstniała odstawiłam z palnika.

Do zupki był ugotowany wcześniej ryż na sypko, śmietana, a całość posypana świeżymi  ziołami. :))


5 komentarzy:

  1. Jeśli bardzo zależy nam na czasie to zupa ekspresowa na pewno się sprawdzi:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę inaczej, ale też robię błyskawiczna zupę pomidorową z ryżem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomidorówka zawsze pyszna, choć u nas najczęściej jednak gdy zostaje reszta rosołu, przerabiam na pomidorową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomidorowa którą najbardziej lubię to taka ze świeżych dojrzałych pomidorów, lubię jak jest taka pomidorowo gęsta, za zupami na wywarach mięsnych nie przepadam, więc u mnie raczej zawsze tylko rosół warzywny :)

      Usuń
  4. uwielbiam pomidorową, też czasem robię taką ekspresową :D bardzo podobną do tej :D

    OdpowiedzUsuń