sobota, 12 stycznia 2013

Kotlety ryżowe z jajkiem.



Szybki przepis na znakomite kotlety. Mając w domu kilka jajek możemy wyczarować naprawdę świetną przekąskę, a nawet danie główne. Zapraszam :).

składniki:

1 torebka ryżu
4 jajka
średnia cebulka
oliwa
bułka tarta
pieprz ziołowy
sól
świeży koperek

przygotowanie:

ryż ugotowałam w osolonej wodzie. 3 jaja ugotowałam na twardo. pokrojoną drobno cebulkę podsmażyłam na oliwie. 
ugotowany, przestudzony ryż wsypałam do miseczki, dodałam posiekane na drobno ugotowane jajka, cebulkę, przyprawy, świeży drobno pokrojony koperek oraz surowe jajko i całość dokładnie wymieszałam. Z masy formowałam małe kotleciki, delikatnie obtaczałam w bułce tartej i smażyłam na rozgrzanym oleju na złoty kolor. 

smacznego.



8 komentarzy:

  1. świetne, lubię bardzo takie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak to się stało, że ja ich nie zauważyłam? Uwielbiam wszelkie kotlety- te jajeczne i te z ryżem. Pięknie się prezentują z koperkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj zrobiłam, ale ten przepis to jakaś totalna pomyłka. Wszystko sie rozwalało, suche, chyba ktoś nigdy tego nie robił, OKROPROŚĆ, nie warto, szkoda czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać na zdjęciach wyszły, może użyłaś taniego ryżu z Biedronki?

      Usuń
  4. Super,bardzo smaczne,użyłam brązowego ryżu z Lidla,pięknie się uformowały i usmażyły.

    OdpowiedzUsuń