wtorek, 26 maja 2015

Smoothie szpinakowe.



Lekkie, pyszne, orzeźwiające. Uzależniłam się :-)

Składniki:

garść szpinaku baby
1 nie za duży dobrze dojrzały banan
sok z 1 cytryny
kawałek świeżego imbiru, ok. 1-1,5 cm
ok. 250 ml wody mineralnej nie gazowanej

Przygotowanie:

Do pojemnika stojącego blendera wrzucamy listki szpinaku, pokrojony banan i korzeń imbiru na plasterki,  oraz wlewamy wodę mineralną połączoną z sokiem z cytryny. Chwilę miksujemy do uzyskania gładkiej konsystencji i gotowe :-)

Smacznego!


23 komentarze:

  1. Same dobroci w tym koktajlu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba mnie przekonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I nie dawałam soku z cytryny nigdy ani wody mineralnej, u mnie dzisiaj koktajl z pokrzywą☺

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię, lubię....w zasadzie co tam dasz, domieszasz, zawsze smakuje, jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby coś nie było dobre, też tak masz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka
    Załozyłam nowego bloga, wpadniesz i zostaniesz na dłużej?

    http://mojmalyogrodeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Samo zdrówko w dużej szklance, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielony jak świeża majowa trawka, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zacząć pić takie koktajle, samo zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor ma - samo zdrowie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobne koktajle robię bardzo często a ostatnio dodaję jeszcze truskawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smaczne połączenie, ja zastępuję imbir pomarańczą :) tez pycha.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor i połączenie smakowe zachwycające :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi zachęcająco, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj pyszności proponujesz, lubię takie zestawy ze szpinakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki koktajl - samo zdrowie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne , bardzo lubię takie na śniadanie, najbardziej z truskawkami:)

    OdpowiedzUsuń