piątek, 22 lutego 2013

Śniadanie dodające energii - zielony koktajl i kolorowa jajecznica.


Dzisiaj strasznie nie chciało mi się wstać. Po całym tygodniu czuję duże zmęczenie, no ale trzeba było, zebrałam się i na dodanie energii zrobiłam wg mnie fajne śniadanie, kolorowe więc dodało mi pozytywnej energii.

składniki na koktajl:

2 dojrzałe owoce kiwi
1 nie za duży banan
sok z jeden małej limonki
1 duża, pełna łyżka miodu leśnego 

przygotowanie:

kiwi i banana obrałam ze skórki, pokroiłam na mniejsze kawałki, wrzuciłam do blendera, zmiksowałam. dodałam sok z limonki oraz miód i dokładnie wymieszałam. 



składniki na kolorową jajecznicę:

ilość zależy od tego jak dużą porcję chcemy mieć jajecznicy, w moim przypadku jajecznica składała się z jednego, ale dużego wiejskiego jaja ( więcej nie pokonam ) :)

1 umyte duże wiejskie jajko
niepełna łyżka oliwy
kawałek pokrojonej żółtej papryki
kawałek pokrojonej szalotki
2 pomidorki koktajlowe
kawałek pokrojonego selera naciowego
sól
pieprz świeżo zmielony
świeży koperek

przygotowanie:

na oliwie poddusiłam cebulkę i paprykę, po chwili dodałam przekrojone na pół pomidorki, oraz seler naciowy, chwilę poddusiłam. dodałam jajo, sól i delikatnie mieszając doprowadziłam do ścięcia białka i żółtka ( ja nie lubię jajecznicy zbyt mocno ściętej, ale też nie lubię takiej nie ściętej, musi być po środku ). gotową jajecznicę posypałam świeżo zmielonym pieprzem i koperkiem . smacznego :).





16 komentarzy:

  1. smacznie wygląda . zapraszam na moj blog o moich postepach w odchudzaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pogardziłabym takim śniadaniem. Pyszne! jajecznicę uwielbiam z papryką. Z selerem naciowym nie jadłam jeszcze, ale na pewno spróbuję. No i ten koktajl...PYCHA, PYCHA i jeszcze raz PYCHA!

    OdpowiedzUsuń
  3. smakowicie wygląda po takim śniadaniu aż chce się iść do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulaa...co za kolory!!! Seler naciowy....dobry pomysł!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne śniadanie:) koktajl wymiata, a jajecznicy z selerem nie robiłam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  6. apetyczne śniadanko:) koktajl świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. ten koktajl to jeden z moich ulubionych :) pyszne śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę zrobić taki koktajl!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorowa jajecznica na śniadanie.. Pycha. ; )
    Smakowicie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. piłam wczoraj taki koktajl! :) zazwyczaj piję tylko z banana, ale z kiwi też pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  11. mrau koktajl wygląda mega zachęcająco, tak samo jak jajecznica!

    OdpowiedzUsuń
  12. Smaczne i pożywne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki koktajl to samo zdrowie:) Pyszne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zielonego koktajlu jeszcze nie piłam, ale Twój wygląda zachęcająco , no i jaki zdrowy!:).

    OdpowiedzUsuń