sobota, 1 czerwca 2013

Liebster blog.




Do zabawy zaprosiła mnie Ola -  kilk.

Moje odpowiedzi na pytania Oli:

1. Gdybyś miał/a być potrawą, to jaką?

śledziem w czekoladzie ;)

2. Co najchętniej zmieniłabyś w swoim blogu?

nic, jest perfekcyjny ;)

3. Z kim chciałabyś podjąć kulinarną współpracę?

z Magdą Gessler

4. Najchętniej gotuję...?

dania z ryb

5. Największy problem w kuchni mam z ...?

podjadaczem kuchennym ;)

6. Jakie smaki świata chciałbyś/chciałabyś poznać?

smak pieczonej tarantuli ;)

7. Moim autorytetem kulinarnym jest ...?

Gordon Ramsay, Magda Gessler

8. U koleżanek blogerek lubię...?

poznawać ich smaki i znajdować pomysły

9. Dla kogo najbardziej chciałabyś ugotować coś pysznego? 

dla papieża ( wszystko jedno którego ) :)

10. Czyj blog jest dla Ciebie inspiracją?

kilka jest takich blogów

11. Ulubione blogi cenię za...?

za całokształt


Nominuję blogi: 


Moje pytania:

1. Najdziwniejsze połączenie smaków jakie jadłaś?
2. Największa wpadka kulinarna?
3. Ulubiony gatunek sera?
4. Pokazowe danie?
5, Twój kuchenny autorytet?
6. Ulubiony smak czekolady?
7. Ulubiona przyprawa?
8. Największe kulinarne wyzwanie?
9. Jak często w swojej kuchni  przyrządzasz rybę?
10. Kuchnia chińska czy włoska?
11. Które danie na Twoim blogu jest tak dobre, że oczaruje dosłownie każdego?





8 komentarzy:

  1. Dziękuję za miłe wyróżnienie:-) Będziesz musiała trochę poczekać na odpowiedź, bo jutro wyjeżdżam na urlop i nawet nie wiem czy tam będę miała dostęp do internetu:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. czuję się zaszczycona, dziękuję!
    ale już brałam udział w zabawie http://smakowitedania.blogspot.com/2012/09/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominację:) odpowiem od razu u Ciebie:
    1.Sama nie wiem, chyba w ciąży , kiedy łączyłam słodkie ze słonym, kwaśnym i gorzkim hehe.
    2.Moja wpadka to pomyłka mąki pszennej z ziemniaczaną i w rezultacie gumowe placki, którymi można było grać jak w piłkę:)
    3.Nie mam jednego ulubionego.
    4.żeberka!
    5.Babcia.
    6.mleczna absolutnie:)
    7.curry
    8.jagnięcina
    9.raz w tygodniu
    10.włoska, uwielbiam!
    11.Chyba żeberka;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. heheheh, uśmiałam się, Uleńka ;D

    pozdro 600 ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. rany dziękuję!:)
    1. Ciężko wybrać jedno, uwielbiam kanapki z serem żółtym i dżemem figowym:)
    2. Truskawkowy sufit, nóż w stopie i niejadalnuy cytrynowy kurczak:)
    3. Twardy kozi
    4. Suflet czekoladowy
    5. Babcia :)
    6. Gorzka z solą morską lub chilli
    7. Tymianek, nie - rozmaryn, nie wybiorę jednej na pewno:)
    8. Mięso to zawsze wyzwanie:)
    9. Raz na tydzień
    10. Włoska
    11. Może muszle ze szpinakiem i ricottą, tort migdałowo orzechowy jest pyszny!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. a oto moje odpowiedzi :
    1. czekolada z pieprzem
    2. chyba udekorowanie Tymona tortu dawno temu kolorowymi lukrami dzień wcześniej, po nocy w lodówce, zrobił się niezły misz masz, wszystko rozlane
    3. grana padano
    4. tarta marchwiowo porowa
    5, trudno zdecydować
    6. tylko gorzka
    7. tymianek, czosnek, bazylia
    8. chyba nadal torty
    9. raz na dwa tygodnie, wiem, wiem, że to za malo
    10.włoska
    11.mój sernik z ziemniakami, jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie :)
    1.śledzie / matiasy/ z rodzynkami - PYCHA :)
    2.włączyłam stary typ sokowirówki pełnej buraczków , ale zapomniałam nałożyć pokrywkę ... sokowirówka ruszyła oczywiście , a goście zjawili się po około 5 minutach od zajścia - to co ujrzeli sprawiło , że śmieją się ze mnie do dziś :):)
    3.ser kupowany na Placu Imbramowskim - długo dojrzewający , bardzo twardy kozi ser z dodatkiem papryczek chili...
    4.zrazy wołowe
    5.ciocia Danusia :)
    6.gorzka z chili
    7.mieszanka królewska / taka kombinacja ziół wszelakich :) /
    8.suflet serowy
    9.dwa razy w tygodniu / a wliczając wędzone ryby w wyliczankę - to znacznie częściej /
    10.obie :)
    11.kurczak w szynce parmeńskiej
    10.

    OdpowiedzUsuń