poniedziałek, 5 listopada 2012

Szybkie naleśniczki z musem jabłkowym, rodzynkami i migdałami.


Ciasto na naleśniki:

1 szklanka mąki
pół szklanki mleka 
2 małe jajka
troszkę soli

Potrzebna będzie również oliwa lub olej do smażenia naleśników.

Wykonanie:

Wszystkie  składniki połączyłam i dokładnie wymieszałam mikserem. 
Smażyłam naleśniki na mniejszej patelni, do smażenia używałam kropelkę oliwy z oliwek na każdy naleśnik.   

W osobnym nie dużym garnuszku przygotowałam duszone jabłka, 3-4 średniej wielkości ( moje ulubione do duszenia to antonówki, ale mogą być również innej odmiany). Do rozduszonych jabłek dodałam rodzynki, płatki migdałów i doprawiłam brązowym cukrem z cynamonem. 

Usmażone jeszcze ciepłe naleśniczki przekładałam przygotowanym musem  i danie gotowe. Jest to znakomite danie na śniadanie, ale również na podwieczorek. Mniam! :))





  

1 komentarz: